U voor een consult bij de allergoloog een verwijzing nodig heeft?

Klachten en geschillen

Van Linschoten Specialisten

Van Linschoten Specialisten neemt goede zorg serieus en wij vinden het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn. Bij Van Linschoten Specialisten doen we onze uiterste best om u naar volledige tevredenheid te helpen, vanaf uw eerste bezoek tot aan uw volledige herstel. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen.

  • U kunt erop rekenen dat wij uw klacht altijd serieus nemen.
  • Het indienen van uw klacht geeft ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden.
  • Ook helpt het ons om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te optimaliseren.

Wat moet u doen als u een klacht heeft?

Onze voorkeur gaat ernaar uit om een oplossing te vinden zo dicht mogelijk bij de plaats waar uw klacht is ontstaan. Wij verzoeken u daarom eerst te proberen met de direct betrokken personen tot overeenstemming te komen. Indien u uw klacht niet met de betrokkene kunt of wilt bespreken, kunt u zich wenden tot de klachtenfunctionaris van de kliniek.

Heeft u klachten betreft uw factuur dan kunt uw vraag per email sturen naar

Klachten factuur

Heeft u klachten over een KNO-arts, uw behandeling of overige vragen dan kunt u mailen naar

Klachten

Adresgegevens
Van Linschoten Specialisten
t.a.v. klachtenfunctionaris klachtencommissie
1212 ES Hilversum

Het reglement klachtencommissie kunt u hier vinden (PDF).